5 τρόποι με τους οποίους ο καφές βελτιώνει τη ζωή μας

Οι άνθρωποι που πίνουν καθημερινά καφέ δεν χρειάζονται κάποιο παραπάνω λόγο για να συνεχίσουν να πίνουν. Παραδόξως έχουν συνδέσει την πικρή γεύση του καφέ με τα ευχάριστα συναισθήματα που τους δημιουργεί. Παρόλα αυτά αν φοβάστε ότι ο καφές προκαλεί περισσότερο κακό στον οργανισμό απ’ ότι ωφελεί την υγεία παρακάτω έχουμε 5 τρόπους με τους οποίους ο καφές βελτιώνει τη ζωή μας.

  • Μειώνει τις πιθανότητες ανάπτυξης προβλημάτων υγείας

Οι άνθρωποι που πίνουν έως και 4 φλιτζάνια καφέ μειώνουν τις πιθανότητες ανάπτυξης μεταβολικού συνδρόμου. Το μεταβολικό σύνδρομο είναι μία πάθηση που αυξάνει τις πιθανότητες καρδιακών παθήσεων, εμφραγμάτων και ανάπτυξης διαβήτη. Σύμφωνα με έρευνα ο καφές μπορεί να έχει προστατευτικά αποτελέσματα είτε περιέχει καφεΐνη είτε όχι.

  • Μειώνει τις πιθανότητες ανάπτυξης καρκίνου του προστάτη

Μελέτες έδειξαν ότι ο καφές μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες για καρκίνο του προστάτη κατά 16%. Επιστήμονες εντόπισαν 2 συγκεκριμένες ουσίες που μπορεί να είναι υπεύθυνες για αυτό το πλεονέκτημα.

  • Αυξάνει το προσδόκιμο ζωής

Οι άνθρωποι που καταναλώνουν καφέ έχουν 12% μικρότερο ρίσκο θανάτου από καρκίνο, διαβήτη, και εμφράγματος, αναπνευστικά και νεφρικά προβλήματα, σε σχέση με αυτούς που δεν πίνουν καθόλου. Το συγκεκριμένο εύρημα παρατηρήθηκε τόσο με την κατανάλωση ντεκαφεïνέ όσο και με την κατανάλωση κανονικού καφέ, αποδεικνύοντας ότι δεν είναι η καφεΐνη υπεύθυνη για αυτό το όφελος.

  • Καλύτερη συνεργασία με άλλους ανθρώπους

Ο καφές μπορεί να σε κάνει πιο ομαδικό και αυτό οφείλετε στο ότι αυξάνει την ετοιμότητα. Οι άνθρωποι που έπιναν καφέ με καφεΐνη ήταν πιο ομιλητικοί και ανύψωναν το ηθικό της ομάδας πιο πολύ σε σχέση με αυτούς που έπιναν ντεκαφεïνέ.

  • Μειώνει τις αρνητικές συνέπειες της έλλειψης ύπνου

Ο καφές ως γνωστόν μπορεί να σε κάνει να νιώθεις λιγότερο κουρασμένος και έρευνα δείχνει ότι μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της έλλειψης ύπνου. Σε μια έρευνα οι συμμετέχοντες κοιμήθηκαν για 5 ώρες τη νύχτα και όσοι ήπιαν καφέ είχαν λιγότερες γνωστικές αστοχίες. Ωστόσο αυτό συνέβη μόνο τις 4 πρώτες ώρες αφότου ήπιαν καφέ.

Η κατανάλωση καφέ δυστυχώς δεν περιλαμβάνει μόνο ευχάριστα νέα. Η κατανάλωση καφέ μετά από ένα κακό νυχτερινό ύπνο μπορεί να αυξήσει πολύ τη γλυκόζη στο αίμα, που μπορεί να είναι κάτι επιβλαβές για την υγεία όταν συμβαίνει συχνά. Οι φανατικοί του καφέ θα πρέπει να γνωρίζουν ότι περισσότερες από 6 κούπες τη μέρα αυξάνουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας και προβλημάτων στις αρθρώσεις. Κάποιες έρευνες δείχνουν ότι ο καφές μπορεί να είναι επιβαρυντικός για τις αρτηρίες, όμως άλλες έρευνες αντικρούουν αυτό το εύρημα. Ο καλύτερος τρόπος για να λάβετε όλα τα θετικά του καφέ είναι ο εξής: Σύμφωνα με τους ειδικούς έως 4 κούπες φιλτραρισμένου καφέ τη μέρα, και όχι εσπρέσο ή καφέ από γαλλική πρέσα, είναι ιδανικές μετά από το πρωινό σας γεύμα.

Πηγή

Leave your vote

Don’t Stop Here

More To Explore

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x